Tymczasem nie chodzi o to czym, a w jaki sposób poprowadzic widza po filmowej narracji. Rzecz jeszcze bardziej się komplikuje, gdy punktem wyjścia staje się pojedyńczy obraz, a stawiamy sobie za cel zrobienie filmu fabularnego.
Lech Majewski zrobił to po mistrzowsku! Możecie sami sprawdzić już teraz, ogladąjąc: obraz – „Droga krzyżowa” Pietera Brueghla, film Majewskiego – „Młyn i krzyż”, a na koniec jeszcze wysłuchać wykładu reżysera o niezwykłej przygodzie kręcenia filmu. Szczególnie goraco polecam wysłuchanie fragmentu dotyczącego kwestii kręcenia pająka (29:40) i pajęczyny (35:05).
Miłego oglądania.
Jesli po tym wszystkim nadal uważacie, że kręcenie filmu jest proste, to ja idę… do kina!
A teraz w sekwencji:
Obraz
Film
{source}
<!– You can place html anywhere within the source tags –>
<iframe src=”http://ebd.cda.pl/620×368/61328656″ width=”620″ height=”368″ style=”border:none;” scrolling=”no” allowfullscreen name=”v2″></iframe>
<script language=”javascript” type=”text/javascript”>
// You can place JavaScript like this
</script>
<?php
// You can place PHP like this
?>
{/source}
Opowieść
{source}
<!– You can place html anywhere within the source tags –>
<iframe width=”854″ height=”480″ src=”https://www.youtube.com/embed/OXiLDVP7WEI” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>
<script language=”javascript” type=”text/javascript”>
// You can place JavaScript like this
</script>
<?php
// You can place PHP like this
?>
{/source}